Τρίτη, Ιανουαρίου 08, 2008

Καλή χρονιά με nova....

Το θέμα της δεύτερης εργασίας μου ασχολείται με τα διαφημιστικά spot που είχε βγάλει η nova λίγο καιρό πριν.
Ας Ξεκινήσουμε όμως με το τι ακριβώς είναι η nova.Είναι ένας παροχέας συνδρομιτικών καναλιών.Βασικά συστατικά του προιόντος της είναι οι ταινίες του διεθνούς κινηματογράφου,τα ντοκυμαντέρ ποικίλης θεματολογίας,καθώς και πολλά αθλητικά κανάλια πέρα από τα γνωστά μας ελληνικά ιδιωτικα(Αντ1,mega κλπ...)
Η αλήθεια είναι πως όταν αυτές οι διαφημίσεις βγήκαν προκάλεσαν γέλιο και σχόλια λόγω του χιουμοριστικού τους ύφους αλλά και του παράδοξου που δείχνουν.
Με λίγα λόγια προσπαθούν να προβάλλουν πόσο πολύ ταυτίζεται ο θεατής με αυτά που βλέπει στην nova.Απολαμβάνει τόσο πολύ το πρόγραμμα που βλέπει, που στο τέλος υιοθετεί και στοιχεία στην καθημερινότητα του.Η εργασία μου σκοπεύω να αποτελείται από 3 κομμάτια.
Διαφημίσεις που προβάλλουν:1.Ταινίες 2.Αθλητικά 3.Ντοκυμαντερ δηλαδή τα 3 βασικά προιόντα της nova και πως το κάνει αυτό.Παραθέτω τα links για όσους θέλουν να γελάσουν λιγάκι:
1:Αθλητικά...
Θεατρικό....(www.nova.gr/gr/novacamp.asp)
2:Ταινίες...
Put the κοτdown slowly …(http://www.youtube.com/watch?v=LcMVmVVy1vI)
3:Ταινίες...
Pull over the γαιδαρ...(HTTP://www.youtube.com/watch?v=v47P5RCusKo)
4:Ντοκυμαντέρ...
Κρητικοί...(http://www.youtube.com/watch?v=gaI4MA5n9VA)

Αυτά προς το παρόν και ελπίζω να σας διασκεδάσουν όσο και εμένα.

2 Comments:

Blogger dpsd03027 said...

Έχοντας δει κάποια από τα spots της Νova, νομίζω ότι απλά κάνουν λαϊκίστικη χρήση της ελληνικής παράδοσης και ίσως ιδιαίτεροτητας της επαρχίας (για τις διαφημίσης κότας + γαιδάρου αναφέρομαι κυρίως)...αν λοιπόν κάποιοι ταυτίζονται με αυτά είναι οι κάτοικοι τέτοιων περιοχών, που μάλλον δεν τους νοιάζει αν έχουν Nova ή όχι, αλλά αν η κότα έκανε αυγά ή αν η αρκούδα έφαγε τα πρόβατά τους. Μπορεί να το δίνω και γω λαϊκίστικα εδώ, αλλά μάλλον ο θεατής δεν ταυτίζεται με τα σποτς. Γιατί όμως γίνεται τέτοια χρήση;;;

11:37 μ.μ.  
Blogger mar04041 said...

Οι διαφημίσεις αυτες έχουν σαφώς πιο χιουμοριστικό χαρακτήρα για να εντυπωθούν καλύτερα στο θεατή. Δεν έιπε κανεις οτι ο θεατής ταυτίζεται με το σποτ. Αυτό που πιστεύω θέλει να περάσει η διαφημιση είναι οτι η nova υπαρχει παντού και οτι με το περιεχομενο της επήρεάζει τη συμπεριφορα αύτων που βλέπουν,βαζοντας τους και αυτούς τοσο έντονα στο κόσμο του κινηματογράφου.

8:37 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home