Πέμπτη, Ιανουαρίου 03, 2008

"Θέλω πολλά σχόλια"

Πέρα από το λογότυπο που χαρακτηρίζει την Wind, ένα άλλο χαρακτηριστικό στοιχείο της είναι ότι χρησιμοποιεί στις διαφημίσεις της μια συγκεκριμένη εικόνα (με κόκκινο και μπλέ χρώμα) τοποθετώντας μέσα σ' αυτήν τις ατάκες "Θέλω....".

Με τις ατάκες αύτες προβάλλει τί ανάγκη καλύπτει κάθε φορά στον καταναλωτή.
Πχ. Ο πελάτης θέλει να στέλνει περισσότερα μηνύματα. Η εταιρεία ικανοποιεί την ανάγκη του πελάτη με το ανάλογο πακέτο μηνυμάτων και προωθεί το πακέτο αυτό με την ατάκα "Θέλω περισσότερα sms"

Το ερώτημα είναι αν με την εικόνα αυτή, τα μηνύματα που θέλει να περάσει κάθε φορά η συγκεκριμένη εταιρία στον καταναλωτή, είναι αντιληπτά. Ο θεατής αναγνωρίζει ότι πίσω από αυτή την εικόνα κρύβεται η Wind? Έχουμε δεί αρκετές φορές την εικόνα αυτή να υιοθετείται με τα ίδια χρώματα και να περναέι μηνύματα άσχετα με τις υπηρεσίες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία Wind. Είναι σίγουρο ότι κρύβεται πάντα η Wind από πίσω?

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Maggie...Μυρίζεσαι κάποια πλεκτάνη πίσω από τημ wind?Πέρα από την πλάκα γιατί προβληματίζεσαι τόσο?Είναι φανερά τι θέλει να κάνει.Αρχικά χρησιμοποιεί το "Θελω" το οποίο δηλώνει απαίτηση πολύ ξεκάθαρη την οποία οπωσδοίποτε πρέπει να καλύψεις.Η απαίτηση παράλληλα υποδηλώνει και κάποια ανάγκη που όπως είπαμε είναι δουλειά του marketing να σου δημιουργεί ανάγκες που δεν γνώριζες πως έχεις.Άρα ναι!"ΘΕΛΩ" άρα ζητάω άρα έχω ανάγκη.Και ποιός θα είναι ο καλός σαμαρείτης που θα σε βοηθήσει?Η wind...η οποία αυτοπαρουσιάζεται σαν σκλάβα του πελάτη.Του δίνει ότι θέλει.Άρα πετυχαίνει τον σκοπό της.Όσον αφορά το χρώμα για δες τι σημαίνει κόκκινο και μπλέ? http://www.homedecor.gr/articles.php?aid=15 http://www.esoterica.gr/articles/psycholg/colours/colours.htm

Τέλος ακόμα και το τραγούδι σχετίζεται με θέλω μιας και είναι το :"θέλω τα όπα μου θέλω τις τρέλλες μου..." νομίζω ερμηνευμενο από την Κατερίνα Κούκα.Ελπίζω να βοήθησα!!!!

2:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πάντως ακόμα θυμάμαι τον Ηλία τον τύπο στις παλιές διαφημίσεις της TIM να λέει "Μπορώ να έχω..." και η απάντηση ήταν "Τσου..."Το θέμα δεν είναι τι θέλεις ως πελάτης αλλά το πως η εταιρεία καλύπτει τις ανάγκες σου ή μάλλον τις αντιπροσωπεύει μέσω της διαφήμισής της.

1:22 π.μ.  
Blogger maggie said...

Thank you για τα χρώματα και τα link Στέλλα! Ναι η Wind καλύπτει τις ανάγες ή τις δημιουργεί.. Το θέμα είναι αν το logo αυτό το χρησιμοποιεί πια μόνο η Wind ή πλέον έχει περάσει στον καταναλωτή σαν σύμβολο, ανεξαρτήτως της θυγατρικής εταιρίας από την οποία δημιουργήθηκε.

Όσο για την ατάκα "Μπορώ να έχω..." που ήταν η αρχική της Τim νομίζω ότι πάνω σ' αυτό πάτησε η Wind και έβγαλε το "Θέλω να...". Αλλά και πάλι δεν ξέρω γιατι δεν την θυμάμαι και πολύ καλα.

1:20 μ.μ.  
Blogger dpsd03027 said...

Αν γνωρίζω καλά, η κάποτε TELESTET έγινε TIM κι αυτή τώρα WIND. Θα είχε νόημα να μελετήσεις τη επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό στη μάρκα της;
Για τα χρώματα δεν έχω να πω κάτι (πολύ ειρωνική σε βρίσκω Στέλλα), τα ίδια όμως χρησιμοποιεί και η Hellenic SeaWays (άσχετο!)...
Αν μουρθει η σκέψη θα επανέλθω, γιατί είχα γράψει κάτι ωραίο όταν είχες κάνει το ποστ, αλλά δεν αναγνώριζε το κωδικό κ το έχασα.

4:58 μ.μ.  
Blogger mar04041 said...

Τα χρώματα και το "θελω" είναι πλέον χαρακτηριστικά για την wind και νομιζω οτι όλοι ακόμα και φευγαλέα να δουν μια τέτοια διαφήμιση το καταλαβαίνουν οτι είναι η wind ή τουλάχιστον οτι μιλάμε για κινητή τηλεφωνία.Τώρα οσον αφορά τη χρήση του από άλλους νομίζω οτι γίνεται στα πλαίσια χιουμοριστικής ατακας και όχι για να προωθήσει κατι άλλο.Για παράδειγμα το έχω δει μόνο σε εικόνες σε κινητά,τις οποίες εχουν δημιουργήσει υποθέτω απλοί ανθρωποι και όχι κάποια άλλη εταιρία.

9:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home