Πού πήγαν τα πουλόβερ ;
"Ο καταναλωτής αγοράζοντας κάποιο προϊόν της εταιρείας,
ουσιαστικά αγοράζει τη φιλοσοφία μας..."
Από το 1989 τα προϊόντα της εταιρείας ενδυμάτων Benetton, έχουν εξαφανιστεί από τη διαφημιστική της καμπάνια. Η καμπάνια ασχολείται με σοβαρά κοινωνικά προβλήματα, όπως το AIDS, ο ρατσισμός, η τρομοκρατία, το περιβάλλον...προσδοκώντας να δημιουργήσει συζητήσεις και να προβληματίσει.
Είναι όντως η Benetton μία εταιρεία που ενδιαφέρεται για τον Άνθρωπο;
Μήπως όλα γίνονται με σκοπό το κέρδος;
Μπορεί η καμπάνια μιας επιχείρησης να μην αποσκοπεί στην αύξηση των πωλήσεων;
Μήπως το προϊόν είναι πιο έκδηλο, όταν δεν εμφανίζεται;
... ->σχόλια εδώ
ουσιαστικά αγοράζει τη φιλοσοφία μας..."
Από το 1989 τα προϊόντα της εταιρείας ενδυμάτων Benetton, έχουν εξαφανιστεί από τη διαφημιστική της καμπάνια. Η καμπάνια ασχολείται με σοβαρά κοινωνικά προβλήματα, όπως το AIDS, ο ρατσισμός, η τρομοκρατία, το περιβάλλον...προσδοκώντας να δημιουργήσει συζητήσεις και να προβληματίσει.
Είναι όντως η Benetton μία εταιρεία που ενδιαφέρεται για τον Άνθρωπο;
Μήπως όλα γίνονται με σκοπό το κέρδος;
Μπορεί η καμπάνια μιας επιχείρησης να μην αποσκοπεί στην αύξηση των πωλήσεων;
Μήπως το προϊόν είναι πιο έκδηλο, όταν δεν εμφανίζεται;
... ->σχόλια εδώ
5 Comments:
Η στρατηγική της benetton μπορεί να μην εμφανίζει αυτά καθεαυτά τα προϊόντα που προωθεί αλλά σίγουρα μέσα από την καμπάνια της δεν πιστεύω ότι θέλει να προβληματίσει τον κόσμο. Είναι ένα διαφημιστικό τρικ της συγκεκριμένης εταιρείας ρούχων και το οποίο τρικ έχει πιάσει.
Δεν ξέρω αν με αυτήν την διαφημιστική καμπάνια μπήκε στην αγορά ή αργότερα την ανέπτυξε αλλά σίγουρα είναι ένας διαφορετικός τρόπος να πλασάρει το "όνομα" της και κατα συνέπεια τα προϊόντα που πουλάει και σίγουρα αποσκοπεί στο κέρδος. Κανείς στις μέρες μας δεν κάνει κάτι αφιλοκερδώς.
Τώρα αν εμφανίζονται ή όχι στις διαφημίσεις, τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας, ίσως δεν είναι και τόσο σημαντικό. Αφου καταφέρνει να έχει την απήχηση που έχει παγκοσμίως, σημαίνει ότι ο διαφορετικός αυτός τρόπος σκέψης έχε αγγίξει τον καταναλωτή και γνωρίζοντας την εταιρεία ξέρει για τί προϊόντα μιλάμε. Πόσες άλλες εταιρείες δεν κάνουν το ίδιο πράγμα και έχουν πιάσει?!
Νομίζω πως τα θέματα που πας να μελετήσεις απέχουν λίγο.Διότι ναι μεν θίγονται κοινωνικά ζητήματα αλλά γιατί ντε και καλά θεωρείς πως η εταιρία τα χρησιμοποιεί για να πουλήσει;Εγω απλά θα σκεφτόμουν πως να και μια εταιρία ασχολείται και νοιάζεται για το τι γίνεται στον κόσμο...Από την άλλη μεριά θεωρώ πως κολλάει μια μελέτη πάνω στις φυλές και στα χρώματα των ρούχων και τελοσπάντων γιατί να κατακρίνουμε κάποιον που πέρα από την καθαρή προώθηση μάρκας περνάει και ένα μήνυμα.Και στο κάτω κάτω απότερος στόχος όλων είναι το κερδος.Οπότε λογικό το βρίσκω που το κάνουν και δεν θα το κατέκρινα.
Αφού λοιπόν συμφωνείς οτι το κάνει για το κέρδος και δεν θεωρείται κατακριτέο, αν σου λέγανε να κάνεις μια διαφήμιση για τα παιδιά της Rwanda, και μέσα από αυτή την διαφήμιση να θιγόταν η προσωπικότητα σου ενώ ταυτόχρονα η εταιρία έβγαζε τεράστια κέρδη από αυτή την διαφήμιση, εσύ θα το έκανες?
Ναι μεν είναι ένας έξυπνος τρόπος να πλασάρει τα προϊόντα της αλλά μέχρι ποιό σημείο θα φτάσουμε στο βωμό του κέρδους?
Βέβαια ίσως να έχεις δίκιο ότι "πέρα από την καθαρή προώθηση μάρκας περνάει και ένα μήνυμα", αρκεί να μην ξεπερνάει κάποια όρια. Τι να πω... Οι απόψεις διίσταντο!
Προς Στέλλα,
Νομίζω ότι με αυτά που λες έρχονται σε αντίθεση κ επίσης ότι η εταιρεία με την καμπάνια της έχει καταφέρει αυτό που θέλει.
Από τη μία πιστεύεις ότι περνάει ένα πραγματικό μήνυμα από την καμπάνια της, αλλά ταυτόχρονα δέχεσαι ότι όλα γίνονται για το ΚΕΡΔΟΣ! Κ εκεί ακριβώς είναι το ζήτημα! Είναι ηθικό και ιδεολογικό θέμα πιστεύω το αν δέχεσαι να χρησιμοποιούνται τόσο σημαντικά ζητήματα για το κέρδος! Προσωπική άποψη είναι ότι μας προσβάλλει ως ανθρώπους και εξευτιλίζει πολλά ιδανικά μία τέτοια καμπάνια. Κάποιοι βγάζουν χρήματα πάνω στον πόνο των άλλων. Κ οι πολυεθνικές, όπως η Benetton, δεν νομίζω ότι ενδιαφέρονται πραγματικά γι' αυτά τα ζητήματα. Δεν κάνουν καμία σημαντική/πραγματική/ουσιαστική δράση.... άρτος και θεάματα με τα προβλήματα της κοινωνίας.
Μα υπάρχουν πάρα πολλά πουλόβερ και ρούχα για να προβάλει. Ποιο να διαλέξουν από όλα; Γι΄αυτό με αυτή την καμπάνια ενίσχυσαν το brand name τους και προκάλεσαν αρκετό θόρυβο γύρω από αυτό...
Δημοσίευση σχολίου
<< Home