Μια βόλτα στη βιομηχανία της μόδας
Σχεδιαστές μόδας, μοντέλα, φωτογράφοι, στυλίστες, δημοσιόγραφοι, αλλα και όσοι ενδιαφέρονται για τον κόσμο της μόδας μπορουν να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, να κάνουν δημόσιες σχέσεις ακόμα και να αποκτήσουν "15 λεπτά διασημότητας".
Θυμίζει λίγο το myspace. Και όλα αυτά με ενα click στο www.iqons .com.
Περα απο ενα προσεγμένο site με πολλα και ενδιαφέροντα profiles αλλα και ιδιαίτερη αισθητική αυτο που κανει για εμένα ενδιάφερον το θέμα ειναι η εξής ερώτηση :
" Who knows if the next new brand will be built in cyberspace "
Θυμίζει λίγο το myspace. Και όλα αυτά με ενα click στο www.iqons .com.
Περα απο ενα προσεγμένο site με πολλα και ενδιαφέροντα profiles αλλα και ιδιαίτερη αισθητική αυτο που κανει για εμένα ενδιάφερον το θέμα ειναι η εξής ερώτηση :
" Who knows if the next new brand will be built in cyberspace "
2 Comments:
Προφανώς και είναι η ίδια ιδέα του myspace. Μόνο που έχει προσανατολισμό στη μόδα, αντί της μουσικής που κατέληξε να προβάλει το myspace. Το μότο που αναφέρεις προδίδει και τον λόγο κατασκευής του. Όπως κάποιοι έγιναν γνωστοί μέσα από το myspace και "πούλησαν" τα μουσικά κομμάτια τους, τότε είναι φυσικό να πουλήσουν ή έστω να διαφημιστούν με ίδιο τρόπο αυτοί που ασχολούνται με τη μόδα. Αυτό όμως εγείρει την ανάγκη να μπορέσουν να βρεθούν διαδικτυακά αυτά τα άτομα. Αυτή την ανάγκη εκμεταλλεύεται αυτό το site. Πιθανόν να σχηματιστούν άπειρα τέτοια site στο μέλλον για κάθε διαφορετική σφαίρα ενδιαφερόντων (π.χ. αθλητισμός κ.α.).
Βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το θέμα που επέλεξες! Εκτός από εργαλειο επικοινωνίας του σχεδιαστή με το κοινό (μέλη site και μη) είναι ένας πρωτότυπος τρόπος διαφήμισης και ανάδειξης νέων αλλά και ήδη καταξιωμένων καλλιτεχνών στο χώρο της μόδας! Καλή συνέχεια!
Δημοσίευση σχολίου
<< Home