Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007

Η Coca Cola καλύτερο Brand του κόσμου

Μπορεί οι εταιρείες τεχνολογίας αιχμής να πασχίζουν για νέες αγορές και καινοτομίες, η βαριά βιομηχανία να κομπάζει για τις επενδύσεις της στα τέσσερα σημεία του πλανήτη.
Βεβαίως κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες να διατηρούν τον τίτλο του μεγαλύτερου διαφημιζόμενου στον κόσμο, ωστόσο και το 2006 κανένα προϊόν, καμία υπηρεσία, δεν καταφέρνει να καταρρίψει την παντοδυναμία της Coca Cola που διαθέτει το πιο ισχυρό global brand παγκοσμίως, αξίας 67 εκατ. ευρώ.


Το ποσό δεν αντιστοιχεί στην περιουσία του αμερικάνικου κολοσσού. Πρόκειται για την απλή αποτίμηση του «αέρα» της εταιρείας αν οι χιλιάδες μέτοχοι της αποφάσιζαν να την... πουλήσουν χωρίς να χρειαστεί ούτε καν να κεράσουν ένα μπουκάλι Coca Cola τους επίδοξους αγοραστές.

Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα, μόνο στις Η.Π.Α. καταναλώνονται καθημερινά 6.000.000 Coca–Cola, ενώ το σήμα της είναι αναγνωρίσιμο στο 98% του παγκόσμιου πληθυσμού!

2 Comments:

Blogger Afroditi Bitzouni said...

Καμπάνια "Live on the Coke Side of Life"

Νέα παγκόσμια καμπάνια λανσάρει η Coca-Cola, με κεντρικό μήνυμα "Live on the Coke Side of Life". Το μήνυμα αποτυπώνει τη χαρά, την καλή διάθεση, το χρώμα στην καθημερινή ζωή. "Είναι μια πρόσκληση να βλέπουμε τη ζωή μας με μεγαλύτερη αισιοδοξία, να λέμε ναι ακόμα κι όταν ο κόσμος γύρω μας συχνλα καταφεύγει στην ευκολία του να λέει όχι, να δημιουργούμε μια θετική διάθεση για εμάς και το περιβάλλον μας. Η προσπάθειά μας είναι να εμπνεύσουμε τον κόσμο να αναζητά την ευτυχία σε κάθε τι που κάνει, μέχρι καιστην απόλαυση της επιλογής του αναψυκτικού του", λέει ο Δημήτρης Ξυνοτρούλιας, group brand manager της Coca-Cola.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε από τη Wieden+Kennedy. Οι πρώτες εφαρμογές της υλοποιήθηκαν από τα γραφεία του Άμστερνταμ και του Πόρτλαντ, ενώ στη συνέχεια εμπλουτίστηκαν με παρεμβάσεις και προσθήκες από τα τοπικά γραφεία σε όλο το κόσμο. "Επιθυμία μας είναι ο καταναλωτής να επιλέγει συνειδητά την Coca-Cola όχι μόνο για τη γεύση της, αλλά και για τις αξίες που παραδοσιακά κρύβονται στη μάρκα και την εταιρική μας ταυτότητα, επιλέγοντας έτσι τη "φωτεινή" πλευρά της ζωής", αναφέρει η Αναστασία Σιδέρη, διευθύντρια επικοινωνίας και εταιρικών υποθέσεων της Coca-Cola.

Από το Marketing Week, Σεπτέμβριος 2006

10:49 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σκοπός του blog μου ήταν να σας δώσω μια ιδέα για το τι ποσά μιλάμε όταν αναφερόμαστε στο branding ενός τέτοιου κολοσσού και να δημιουργήσω ένα προβληματισμό γύρω από αυτή την παγκόσμια κυριαρχία. Πάντως χαίρομαι Αφροδίτη που σου κίνησα το ενδιαφέρον να κοιτάξεις την τρέχουσα καμπάνια της εταιρίας. Στη τελική εργασία έχω σκοπό να παρουσιάσω παρόμοια στοιχεία αλλά αν σε ενδιαφέρει μπορώ να σου δώσω πιο νωρίς αντίστοιχα links.

1:34 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home