Τετάρτη, Δεκεμβρίου 06, 2006

Johnnie Walker

Τρεις διαφημίσεις, συνδυασμένες με ένα moto ("keep walking"), που δίχασαν το καταναλωτικό κοινό...
To Johnnie Walker κατάφερε να δημιουργήσει τρεις κατηγορίες ανθρώπων :
  • Αυτούς που βλέπουν τις διαφημίσεις και ενθουσιάζονται με την ιδέα της διαφήμισης και μόνο ("οι κοινοί θνητοί"),
  • αυτούς που συνδυάζουν το νόημα της διαφήμισης με το πότο και συνεπώς τις μισούν, ωθεί τους μικρούς και τους μεγάλους στο ποτό και την κατάχρηση ("οι ψαγμένοι"),
  • και αυτούς που αντιλαμβάνονται ότι είναι είναι πολύ ωραίες οι διαφήμισεις (καλύτερες από πολλές άλλες) και δεν πίνουν το ποτό ή το έπιναν και πριν επειδή απλά τους αρέσει("οι θαυμαστές")...
Είμαι στην τρίτη κατηγορία... Πολλές διαφημίσεις σου λένε ότι θα γίνεις "καλύτερος" (από πολλές απόψεις) αν πάρεις το διαφημιζόμενο προϊόν... Γιατί αυτή διχάζει λοιπόν τόσο; Γιατί γίνεται τόσος λόγος για αυτή;
Γιατί είναι καλύτερα σχεδιασμένη... και η εταιρία τελικά καταφέρνει το στόχο της προωθεί το προϊόν της...
Keep walking λοιπόν...

http://www.youtube.com/watch?v=ruSWByxfk4w
http://www.youtube.com/watch?v=ZtGoLhZ5Ve0&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=eitFOFNnKSI

Ξέρετε οποιοδήποτε σχόλιο ευπρόσδεκτο κ.τ.λ. ... Στείλτε post παιδιά... :)))