Johnnie Walker
Τρεις διαφημίσεις, συνδυασμένες με ένα moto ("keep walking"), που δίχασαν το καταναλωτικό κοινό...
To Johnnie Walker κατάφερε να δημιουργήσει τρεις κατηγορίες ανθρώπων :
Γιατί είναι καλύτερα σχεδιασμένη... και η εταιρία τελικά καταφέρνει το στόχο της προωθεί το προϊόν της...
Keep walking λοιπόν...
http://www.youtube.com/watch?v=ruSWByxfk4w
http://www.youtube.com/watch?v=ZtGoLhZ5Ve0&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=eitFOFNnKSI
Ξέρετε οποιοδήποτε σχόλιο ευπρόσδεκτο κ.τ.λ. ... Στείλτε post παιδιά... :)))
To Johnnie Walker κατάφερε να δημιουργήσει τρεις κατηγορίες ανθρώπων :
- Αυτούς που βλέπουν τις διαφημίσεις και ενθουσιάζονται με την ιδέα της διαφήμισης και μόνο ("οι κοινοί θνητοί"),
- αυτούς που συνδυάζουν το νόημα της διαφήμισης με το πότο και συνεπώς τις μισούν, ωθεί τους μικρούς και τους μεγάλους στο ποτό και την κατάχρηση ("οι ψαγμένοι"),
- και αυτούς που αντιλαμβάνονται ότι είναι είναι πολύ ωραίες οι διαφήμισεις (καλύτερες από πολλές άλλες) και δεν πίνουν το ποτό ή το έπιναν και πριν επειδή απλά τους αρέσει("οι θαυμαστές")...
Γιατί είναι καλύτερα σχεδιασμένη... και η εταιρία τελικά καταφέρνει το στόχο της προωθεί το προϊόν της...
Keep walking λοιπόν...
http://www.youtube.com/watch?v=ruSWByxfk4w
http://www.youtube.com/watch?v=ZtGoLhZ5Ve0&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=eitFOFNnKSI
Ξέρετε οποιοδήποτε σχόλιο ευπρόσδεκτο κ.τ.λ. ... Στείλτε post παιδιά... :)))
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home