Hotel Campari
Το Campari έκανε μια μεγάλη κίνηση στον διαδικτυακό χώρο με το ξεκίνημα του Δεκεμβρίου. Tο "Hotel Campari" είναι μια διαφημιστική καμπάνια που εκτός από την ιστοσελίδα του Campari Hotel περιλαμβάνει ένα video στο youTube, μια ιστοσελίδα στο MySpace και κάποιες φωτογραφίες στο flickr. Πριν από λίγες μέρες όμως όλο το διαδικτυακό περιεχόμενο έγινε μη προσβάσιμο είτε από τους ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων, είτε από την ίδια την CAMPARI. Τους ακριβείς λόγους θα τους εξιχνιασω και θα σας τους αποκαλύψω οσονούπω ;-)
Με πρωταγωνίστρια την Salma Hayek, το θέμα της καμπάνιας είναι ένα μυστηριώδες ξενοδοχείο για ερωτικές συναναστροφές(το γράφω με κόσμιο λόγο) που θυμίζει τα Μάτια Ερμητικά Κλειστά του Kubrick..
Αυτή τη στιγμή παραμένει σε λειτουργία μόνο το site. Μπορείτε να κάνετε κλικ στον τίτλο για να το δείτε. Ποια είναι η αποψή σας;
Έχετε δει παρόμοια διαδικτυακή καμπάνια κάποιου προϊόντος;
Με πρωταγωνίστρια την Salma Hayek, το θέμα της καμπάνιας είναι ένα μυστηριώδες ξενοδοχείο για ερωτικές συναναστροφές(το γράφω με κόσμιο λόγο) που θυμίζει τα Μάτια Ερμητικά Κλειστά του Kubrick..
Αυτή τη στιγμή παραμένει σε λειτουργία μόνο το site. Μπορείτε να κάνετε κλικ στον τίτλο για να το δείτε. Ποια είναι η αποψή σας;
Έχετε δει παρόμοια διαδικτυακή καμπάνια κάποιου προϊόντος;
6 Comments:
hello! eida to hotel campari loipon. basika eksipni idea pisteyo , teriazei me to stil toy potoy poy diafhmizei, kai olo ayto to esthisiako kai to kokkino kai mpla mpla mpla, xoris omos stin teliki na dinei kati ousiastiko ston xristi. Den ksero , thelo na po to eida ok, de that to ksnapepiskeptomoun.
Genika se analogo stil diadiktiakes kampanies exo dei, an ennoeis to stil tis allilepidrasis kai pou xrhsimopoiei alitinous anthropoys kai binteakia. Nomizo to ena einai sigoyra tis mini cooper kai exo dei kai se diafora alla tora na sou po de thimamai dieythinsis.
Auta, ciao!
Κατερίνα δεν νομίζω ότι θυμίζει τα Μάτια Ερμητικά Κλειστά το site...
Όμως το site θυμίζει το σλόγκαν (πάλι κόκκινο χρώμα, αίσθηση κ.τ.λ.)...
Στην τωρινή του μορφή είναι ένα εντελώς λειψό site. Δεν μπορείς να μπεις σε κανένα δωμάτιο εκτός από το 23. Δεν γνωρίζω τι άλλο υπήρχε πριν στα υπόλοιπα δωμάτια γιατί λειτούργησαν σωστά για λίγες μόνο μέρες. Ως ιδέα αρχικά επιδοκιμάστηκε αλλά και αποδοκιμάστηκε. Τα καλά σχόλια δεν ήταν για τις αλληλεπιδράσεις ή για την προβολή αληθινών ανθρώπων, αλλά κυρίως για το concept όλου του site και της δημιουργίας ενός εικονικού ξενοδοχείου, μέσω του οποίου ο χρήστης μεταφέρεται σε ένα κλίμα αισθησιασμού(και φυσικά για τη Salma Hayek). Θυμίσου Αφροδίτη σκηνές από το Eyes Wide Shut(όργια, μάσκες, μυστικότητα, τις σκηνές γεμάτες ερωτισμό και πάθος, τις σκηνές αποπλάνησης, η πόρνη..κτλ..). Δεν είναι μόνο δική μου άποψη, πολλοί κριτικοί έχουν συνδέσει την ατμόσφαιρα αυτή με την ταινία, αλλά αυτό έχει να κάνει φυσικά με το τι περνάει μια διαφήμιση στον καθένα μας ξεχωριστά.
Ας μην μείνουμε όμως εκεί. Αυτό που δε σας ανέφερα ακόμη είναι ότι όλοι οι λογαριασμοί των χρηστών που διαφήμιζαν το Hotel Campari (δηλαδή στο youTube, στο MySpace και στο Flickr) ήταν εικονικοί. Οι χρήστες υπέγραφαν ως κάποια τυχαία άτομα, ενώ στην πραγματικότητα πίσω από την βιτρίνα τους βρίσκονταν οι άνθρωποι της Campari. Συγκεκριμένα στο MySpace υπέγραφε ως χρήστης μια 28χρονη όμορφη κοπέλα από το Μιλάνο με nickname "Red Passion". Ως ενδιαφέροντα της αναφέρονται "η φωτογραφία, οι ταινίες και τα ταξίδια.." και είναι fan της ταινίας Eyes Wide Shut. Δηλώνει ότι είναι στο MySpace "για ραντεβού και φίλους" ενώ αναγράφει την καταγωγή της ως "αβέβαιη". Πολλοί κατακρίνουν τους πλαστούς λογαριασμούς κι αλλοι τους θεωρούν θεμιτούς από μια εταιρία και πιστεύουν ότι είναι ένας έξυπνος τρόπος να πλασάρει τα προϊόντα της στην αγορά. Εσεις;τι πιστεύετε;
Δεν νομίζω ότι θα κατακρίνω μια διαφημιστική κίνηση της εταιρίας...
Η διαφήμιση από την πηγή της δεν είναι κάτι "άγιο"...Όπως έχουμε δει μπορέί χρησιμοποιήσει διαφορετικά μέσα, τεχνικές και όλα αυτά για να μπορέσει να προωθήσει ένα προϊόν στην αγορά... Όσοι κατακρίνουν τα τεχνάσματα οποιασδήποτε διαφήμισης ακόμα (νομίζω) δεν έχουν αντιληφθεί ότι βρισκόμαστε σε μια κοινωνία υπερκαταναλωτική και σκοπός κάθε εταιρίας είναι να μας κάνει να πάρουμε όσα περισσότερα προϊόντα μπορούμε...
Εξάλλου όλοι οι χαρακτήρες, που χρησιμοποιούνται στην διαφήμιση δεν είναι πλαστοί, ιδανικοί ή απόλυτα ρεμάλια... Με κάποιον πρέπει να ταυτιστεί ή να θέλει να μοιάσει ο καταναλωτής...(όπως και στις ταινίες οι πρωταγωνιστές τραγικοί για να παραδειγματιστεί το κοινό)...
στην διαφήμιση είναι πλαστοί....(συγνώμη)...
Ανακάλυψα κι ένα microsite για την προώθηση του Hotel Campari, το οποίο δείχνει βίντεο από υποτιθέμενα περιστατικά που διαδραματίζονται μέσα στα δωμάτια στο Hotel Campari...
Είναι στο link:
http://5x5m.com/files/heatproclaim/
Δημοσίευση σχολίου
<< Home