Τρίτη, Δεκεμβρίου 26, 2006

"Fish"

Πολύ σπάνια ένα διαφημιστικό σπότ γίνεται διάσημο, επειδή έχει κάτι το ιδιαίτερο... Αυτό το ιδιαίτερο, που κάνει το διαφημιστικό να είναι δημοφιλές και να μένει στην μνήμη του καταναλωτή, είναι :
  1. είτε το χιούμορ του,
  2. είτε ένα σλόγκαν, που στοχεύει στη συνείδηση του κοινού,
  3. και είτε (μερικές φορές) κάτι που δεν μπορείς να προσδιορίσεις.... Αυτό το κάτι μπορούμε να το ονομάσουμε ομορφία, περιέργο, έντονο....
Μόνο λίγες διαφημίσεις παρουσιάζουν στον καταναλωτή εικόνες είναι τόσο εντυπωσιακές που σε κάνουν να βλέπεις την διαφήμιση ξανά και ξανά μόνο για ευχαρίστηση...
Η εταιρία παραγωγής (Framestore CFC) υποστηρίζει ότι το διαφημιστικό σποτ "Fish" αποτέλεσε 'spot-you-most-hope-to-see-again' μέσα στο 2003.
Περισσότερα για την διαφήμιση "Fish" σε λίγες μέρες στo Wiki....

4 Comments:

Blogger filitsa said...

episis na prostheso oti auto pou kanei ena diafimistiko dimofiles einai episeis

1. na einai teleios blakodes
2. na einai pantelos asxeto me auto pou diafimizei

Kai stis dio periptoseis tha sizitithei poli! Aytos den einai stin teliki kai o stoxos?

4:18 μ.μ.  
Blogger filitsa said...

episis na sxoliaso oti i diafimisi fish gia emena itan teleios aidiastiki. I alithia einai oti mou emeine , kai otan eixe bgei malista eixe ksexorisei pano ap oles tis alles, alla alithia ego sixainomoun na ti blepo.

4:20 μ.μ.  
Blogger Afroditi Bitzouni said...

Θεωρείς ότι είναι βλακώδες σαν σποτ... Ωραία, θεμιτό να έχεις διαφορετική άποψη από εμένα και κυρίως από την εταιρία...

Αλλά όχι και παντελώς άσχετο με αυτό που διαφημίζει... Λοιπόν ξαναλέω : Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ... ΧΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ! και θα σε παραπέμψω σε συζήτηση που έχει πραγματοποιηθεί σε προηγούμενο post μου..Και ναι, είναι ο τελικός στόχοσ να συζητηθεί η διαφήμιση και συνεπώς η εταιρία και να γίνει διάσημη ...(πράγμα που το βρίσκω σωστό, εφόσον υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και τόσες πολλές εταιρίες). Πρέπει κάπως να ξεχωρίσει...

Σε πολλούς αυτή η διαφήμιση έχει προκαλέσει το θαυμασμό (άσχετα από το βραβείο που έχει λάβει). Εγώ προσωπικά τη θεωρώ άψογη.
Πλέον οι διαφημίσεις της Johnnie Walker έχουν καταλήξει ένα είδος τέχνης, οπότε σε άλλους προκαλούν αηδία και άλλοι θεωρούν ότι ξεπερνούν τα standar της διαφήμισης και καταλήγουν να λένε ιστορίες στους καταναλωτές... Πλέον η διαφήμιση έχει ξεπεράσει τις ωραίες γκόμενες της δεκαετίας του ' 30 και τη σύγκριση με άλλα προϊόντα της προηγούμενης δεκαετίας... Είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα ανάμεσα στο πρόγραμμα της TV, πράγμα που το θεωρώ πολύ καλύτερο. Ποιοσ δεν κουράστηκε τις διαφημίσεις που δίνουν με τη μια στο καταναλωτή το προϊόν;; Οι διαφημίσεις αυτές έχουν ακριβοπληρωθεί και είναι επιτηδες προκλητικές...

Σίγουρα έχουν λάθη (όπως συμβαίνει στα πάντα), αλλά έχουν και πολλά θετικά... Η διαφήμιση κάνει βήματα, όχι πάντα τέλεια, αλλά τουλάχιστον δεν παραμένει στείρα και βαρετή...

8:40 μ.μ.  
Blogger filitsa said...

Δεν είπα ποτέ ότι το θεωρώ βλακώδες σαν σποτ. Αντιθέτως είπα ότι όταν πρωτοβγήκε ξεχώρισε πάνω απ'όλες, τη θεώρησα πρωτοποριακή και ότι τη θυμάμαι ακόμα.Απλά για εμένα δεν ήταν ευχάριστη στο θέαμα.Αυτό είναι όλο.

Επίσης θα ήθελα να προσθέσω ότι τώρα κατάλαβα καλύτερα το σκοπό της εταιρίας όπως το περιέγραψες( χτίζει την ταυτότητα ) και ναι έχει λογική. Αλλά θα διαφωνίσω παρακάτω που λες ποιος δε βαρέθηκε διαφημίσεις που σου δίνυν με μιας το προιόν κτλ.Είναι σωστό να υποστηρίζεις ότι ακολουθούν αυτή την οδό επειδή υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός όχι όμως επειδή ο κόσμος έχει βαρεθεί τον άλλο τύπο διαφημίσεων. Μερικές από τις διαφημίσεις κλασσικού τύπου είναι απίστευτα επιτυχημένες( χιούμορ, έξυπνο concept κτλ.).Μάλιστα έχουν προχωρίσει απίστευτα από τη δεκαετία του 80. Για μπες στο internet και κατέβασε μερικές ελληνικές ή ξένες διαφημίσεις της εποχής!Θα ρίξεις πολύ γέλιο!

Σίγουρα η εναλλαγή και η διαφορετική σκοπιά για κάποια πράγματα, μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να σου δώσουν το προβάδισμα, όμως αυτό δε σημαίνει ότι το κλάσσικό χάθηκε ή δεν θα έχει επιτυχία πλέον.

12:26 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home