Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006

Το brand logo "The Striding Man"

Γενικά
Ένας "άνθρωπος" περπατά προς την εξέλιξη... Αποτέλεσε την αρχή της δημιουργίας της μάρκας της εταιρίας Johnnie Walker... Περπατάει προς την εξέλιξη και την πρόοδο.
Ο περιπατητής των 98 ετών
Η ανανεωμένη εικόνα της καμπάνιας παρουσιάζεται τη στιγμή που το διάσημο σύμβολο του Johnnie Walker, ο «περιπατητής», κλείνει τα 98 του χρόνια. Πρωτοεμφανιζόμενος το 1908, ως δημιούργημα του γελοιογράφου Tom Browne για να αναπαραστήσει τον επιχειρηματικό ζήλο της οικογένειας Walker, ο περιπατητής αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της μάρκας Johnnie Walker. Η μακρόχρονη και συνεπής παρουσία του τον ανέδειξε σε μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φιγούρες παγκοσμίως και τον καταξίωσε σε σύμβολο προόδου και δυναμισμού.Για τις ανάγκες της καμπάνιας Keep Walking, το Johnnie Walker έχει κατά καιρούς συνεργαστεί με σπουδαίους καλλιτέχνες, όπως ο Harvey Keitel, ο Martin Scorceze, ο Ramon Kelvink, ή η ομάδα κινούμενων σχεδίων Aardman καθώς και με διεθνείς προσωπικότητες, όπως ο ιταλός ποδοσφαιριστής Baggio. Οι «περιπατητές» αυτοί, μιλούσαν για την πορεία τους, την αποφασιστικότητα και το κουράγιο που χρειάστηκαν κατά τη διάρκεια της προσωπικής τους διαδρομής. Η καμπάνια στη συνέχεια εξελίχθηκε χρησιμοποιώντας μεταφορικά στοιχεία που περιέγραφαν την πρόοδο.