Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006

Η καμπάνια

Εκτός από το μότο, "Keep Walking” ονομάζεται και η τελευταία προωθητική καμπάνια του Johnnie Walker. “Ordinary people. Simple ideas. Extraordinary lives”: Αυτό που θέλει να παρουσιάσει η συγκεκριμένη καμπάνια είναι ότι : “the journey is its own reward.” Μια μεγάλη συλλογή από βιογραφικές ιστορίες επιτυχίας παρουσιάζονται στο official site της εταιρίας. Επίσης, η καμπάνια αντικατοπρίζει την προσωπική πορεία του John Walker για να δημιουργήσει το τέλειο whiskey. Τα χρώματα της καμπάνιας είναι το "επικύνδυνο" κίτρινο, σκούρες αποχρώσεις και το μαύρο.
Τα αποτελέσματα της καμπάνιας αποτελούν μία δημιουργική προσέγγιση η οποία ξεπερνά το στενό πλαίσιο της διαφήμισης και αγγίζει τα όρια της τέχνης, η νέα καμπάνια του Johnnie Walker θέτει νέα πρότυπα αισθητικής δημιουργίας και τεχνοτροπίας, ενώ συγχρόνως προκαλεί το κοινό να σκεφθεί διαφορετικά και να ακολουθήσει το παράδειγμά του, να συνεχίσει δηλαδή να «περπατά».

2 Comments:

Blogger 1fora+1kairo said...

Με την είσοδο στην ιστοσελίδα(http://www2.johnniewalker.com/en-row/home.htm), το πρώτο πράγμα που αντικρύζει ο επισκέπτης είναι το εμπορικό σήμα του Johnny Walker να γεμίζει με Whiskey. Όλοκληρο το site είναι στα χρώματα του κίτρινου και του μαύρου.

Η επιλογή των παραπάνω χρωμάτων αξίζει να αναφέρουμε ότι δεν είναι τυχαία, καθώς από τις 25 Νοεμβρίου η εταιρία προωθεί με την τηλεοπτική της καμπάνια το Johnny Walker Black Label, που η συσκευασία του χαρακτηρίζεται από τα χρώματα αυτά. Λόγω των ημερών η συγκεκριμένη καμπάνια παίζει πολύ στην Ελληνική τηλεόραση και όχι μόνο, παρουσιάζοντας το Black Label ως το καλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει κανείς και προσδίδοντας κύρος στο προϊόν.. Αν προσέξετε είναι πρώτη φάτσα στην κεντρική σελίδα, αλλά και στη σελίδα των blends, συνεπώς η προώθησή του είναι έκδηλη.

Α! Θέλω να προσθέσω ότι στην πηγή σου(http://www.brandchannel.com/features_webwatch.asp?ww_id=142) αυτό που εννοεί για το κίτρινο χρώμα δεν είναι ότι είναι "επικίνδυνο", αλλά ότι στην ιστοσελίδα η χρωματική παλέττα δείχνει αρχικά "επίκινδυνα κίτρινη", με την έννοια του κάπως αποκρουστικού, και συνεχίζει στο άρθρο ότι τελικά με τη χρήση των σκούρων τόνων σώζεται η κατάσταση ("γιατί οι σκούροι τόνοι ποτέ δεν προδίδουν"). Απλά μια διόρθωση για να μην υπάρχουν παρερμηνείες από τη μετάφραση.

Υ.Γ. ΑΦΡΟ PLZZZZ! Βάζε πηγέεεεες γιατί η όλη διαδικασία είναι πολύ επώδυνη όταν πρέπει να τις ψάχνεις μόνος σου για να κάνεις ένα απλό comment!!!:-P

12:31 μ.μ.  
Blogger Afroditi Bitzouni said...

Γενικά το Johnnie Walker Black Label είναι το whisky μεσσαίας κατηγορίας που παράγεται από την εταιρία.. Εφόσον οι πωλήσεις του Red Label είναι αρκετά υψηλές (χαμηλότερη τιμή)και τα υπόλοιπα whisky είναι πολύ ακριβότερα, επόμενο είναι η εταιρία να αποσκοπεί στην προώθηση ενός μέσου ποτού κυρίως ως δώρο.
Συγκεκριμένα στις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων μπορείς να παραγγείλεις και το δικό σου label (το ανέφερα στην παρουσίαση)όπου θα γράφεις ευχές προς τον παραλήπτη του δώρου...

Φυσικά τα χρώματα της καμπάνιας είναι από τα label των μπουκαλιών, εξάλλου αποτελούν έκδηλη αναφορά στα μπουκάλια.. Να συμπληρώσω ότι τα χρώματα των labels άλλαξαν λίγο από το παρελθόν (π.χ. δεν χρησιμοποιείται τόσο το χρυσό) και τα νέα χρώματα τους υπερτονίστηκαν από τη συγκεκριμένη καμπάνια...

3:57 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home