Παρασκευή, Δεκεμβρίου 08, 2006

Μια φορά και ένα καιρό ήταν ένα λογότυπο....

"Το λογότυπο της Q-TELECOM, εκφράζει τη φιλοσοφία του πιο πρωσοπικού δικτύου επικοινωνίας. Η τελεία στο κέντρο συμβολίζει τον άνθρωπο, ενώ ο κύκλος γύρω της τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του. Το σύνολο είναι η Q. Το δίκτυο που μπορεί να απαντήσει σε όλα και κυρίωςστην ανάγκη των νέων για οικονομική επικοινωνία, μέσω μιας καρτοκινητής που τους προσφέρει αυτό ακριβώς που θέλουν, όταν το θέλουν. Έτσι γεννήθηκε η Q card1."
-πηγή: Περιοδικό - ΚΙΝΗΤΗ Τηλεφωνία & Τηλεπικοινωνίες

-Ρε τι γράφουν τα παλικάρια! Όχι, σοβαρά, απίθανο πραγματικά ξεκίνησαν με τις προαναφερθέντες σχεδιαστικές προδιαγραφές στην Q και κατέλιξαν επίκεντρο καθημερινής συζήτησης από τα παιδιά μέχρι και τους super σοβαρούς και υψηλόβαθμους managers.

-Από μάγους, αρχαίους, μεξικανούς, αστυνομικούς, ινδιάνους, ούφο, ταρζαν, άφρο-μάγκες,ψάρια,ροκάδες ότι να'ναι, δηλαδή δεν παίζονται.

-Άιντε λοιπόν 699.... και φύγαμε. Πέρασαν πολλά στάδια ανάπτυξης μέσα σε αυτά τα 4 χρόνια ζωής, με πυξίδα την οικονομία, που έδειξαν την ανάγκη για δημιουργηκότητα. Και τι δεν ακουγόταν τότε. Κρα κρα κρα και πάλι κρα.
"Ο τομέας κινητης τηλεφωνίας έχει κορεστεί","Πεταμένα λεφτά σε ένα πείραμα που ξέρουμε πως θα καταλίξει","Ελάχιστες πιθανόητες επιτυχίας", αλλά την απάντηση θα τη δανιστώ από ένα σχετικό σποτ:
"Ρε συ, τι λέει ο αρχαίος?"

-Όχι δηλαδή για του λόγου το αληθές δείτε stats
2002:76.000 συνδέσεις
2003:367.000
2004:721.000
2005:950.000
2006:million+
Holy Shit!!! Τρέλα?!?

[Παρασύρθηκα...Συμφωνείτε?Διαφωνείτε?Πείτε... Καλά θα ακούσετε κι άλλα βέβαια, αλλά λέμε τώρα :P]

2 Comments:

Blogger Afroditi Bitzouni said...

Καταρχήν, πολύ ωραίο θέμα...

Θεωρώ ότι οι διαφήμισεις της Q είναι υπέροχες και επιτυχημένες γιατί έκαναν αυτό που δεν έκανε κάποια άλλη (ή σχεδόν καμία άλλη)... Είχε ένα μικρό story κάθε φορά που αναφερόταν στη φθηνή επικοινωνία... Ατάκες ακούστηκαν από πολλά χείλη...

Γραφιστικά δεν είναι ότι καλύτερο (κατά την απόψη μου πάντα). Το μόνο ενδιαφέρον είναι ότι χρησιμοποιούν ως βάση των ηρώων το σήμα της Q...

Θεωρώ ότι η διαφήμιση πέτυχε και στο ραδιόφωνο καθώς ήταν γρήγορη και με ιστορία... αλλά και στην TV καθώς συμβιβαζόταν με το τηλεοπτικό χρόνο (μικρή)...

Για να δούμε τι θα κάνουν μετά τη γοργόνα... Πάλι θα "ψαρόσουμε".. :)

Y.Γ. Όσο για τα δεδομένα πωλήσεων που αναφέρεις είναι λογικό να προέκυπταν εφόσον η εταιρία από τη στιγμή που δημιουργήθηκε παρουσιάσε σωστά τη ταυτότητά της στο απευθυνόμενο κοινό...

12:46 μ.μ.  
Blogger Sfakianopoulos Vasileios said...

Ως γνήσιος οπαδός και χρήστης της Q εχω να πώ οτι για τα ,ελληνικά πάντα, δεδομένα είναι ίσως οι πιο έξυπνες διαφημίσεις των τελευταίων ετών..Σύντομες,Λιτές,απέριττες,φτηνές και έξυπνες,καταφέρνουν να σου περάσουν το εκάστοτε μήνυμα που θέλουν με εύκολο,διασκεδαστικό και ξεκούραστο τρόπο.
Βέβαια,αξίζει να σημειωθεί οτι επειδή αυτές οι διαφημίσεις γίνονται κουραστικές λόγω επανάληψης..ίσως να απαιτείται αλλαγή .. ίσως και να κάνω λάθος.Το μόνο σίγουρο είναι οτι δεν πρέπει σε καμμία περίπτωση να γίνουν όπως οι υπόλοιπες "μπλιαχ" διαφημίσεις των λοιπών εταιριών (βλέπε cosmote,vodafone κτλ ).
Τέλος , εγω θα διαφωνήσω με την αφροδίτη για το γραφιστικό κομμάτι καθώς αυτό προσδίδει όλα τα παραπάνω που ανέφερα.
Δεν ξέρω Χρήστο αν το σήμα έγινε με τετοιο σκεπτικό απο την αρχή,αλλά το σίγουρο είναι πως έχει χυθεί ιδρώτας και χρήμα για αυτό το θέμα(brand-name,promotion κτλ).Way to go Q!

10:09 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home