Τρίτη, Νοεμβρίου 07, 2006

Σχολιάστε........click-to-call ][Η Ισχύς Εν Τι Ενώσει][

Κατά την διάρκεια περιηγήσεων στο web διαπίστωσα το εξής αρκετά ενδιαφέρων φαιμενο: Τα αποτελέσματα από διάφορα search engines με key words : c2c έβγαζαν διάφορα πράγματα ΑΛΛΑ σε κάθε σελίδα υπάρχουν επιλογές που μιλάνε για εταρείες που κάνουν χρήση της τεχνολογίας click-to-call. Και τότε κατέλιξα να σκέφτομαι για το click-to-call μόνο ως c2c, οπότε πήγα παραπέρα.

Έψαξα και ωχ! Η ισχύς εν τι ενώσει Google & eBay επίσημα συνεργάζονται και στηρίζουν όλοι τη συνεργασία τους πάνω στην ιδέα του click-to-call ή μάλλον c2c όπως αυτές προτιμούν-προωθούν (....γιατί όμως? τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει....λέγε με p2p? μάλλον aka peer-to-peer) πιθανώς για να εξελιχθεί το c2c ως ιδεολογία στήριξης ολόκληρων εταιρειών εκτός από τεχνολογία.

Οπότε μιλάμε για δύο εταιρείες - "τέρατα" [με την καλή έννοια] στο χώρο της διαφήμησης και των πωλήσεων με βάση βέβαια το οικονομικό όφελος κυρίως αλλά εγώ θα ήθελα να σταθώ, και θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε αυτο, πως πιστεύετε ότι αυτή η κίνηση θα επιρεάσει την επικοινωνιακή πολιτική που ακολουθείται μέχρι τώρα από τις δυο αυτές εταιρείες ? Όπως εσείς την αντιλαμβάνεστε. Βέβαια όχι μόνο ως προς τους web-visitors αλλά και ως προς τις εταιρείες που θα υιοθετήσουν-χρησιμοποιήσουν το οποιοδήποτε προιόν-υπηρεσία που θα βγαλουν αυτές οι δύο εταιρείες?


[Δεν περιμένω Οικονομικές αναλήσεις ή Ψυχολογικές διαλέξεις... έστω και μια λέξη που περιγράφει κάποιο συναίσθημα για το γεγονός χωρίς απαραίτητα να το ψάξετε περισσότερο->έρχονται και exta info επί του θέματος...to be continued :P]

9 Comments:

Blogger Sfakianopoulos Vasileios said...

Ναι..[Μια λέξη είπες :Ρ]

5:10 μ.μ.  
Blogger Sfakianopoulos Vasileios said...

Seriously τώρα,πιστεύω πως κινούμαστε σε μιά εποχή που ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και γιγαντώνεται κάθε μέρα και οι επιχειρήσεις-εταιρείες-υπηρεσίες ,ώς μόνος τρόπος επιβίωσης πια, εξαγοράζουν και εξαγοράζονται[βλέπε AMD-ATI,DISNEY-PIXAR-DREAMWORKS,GOOGLE-YOUTUBE,κτλ]
Αυτό έχει ώς αποτέλεσμα όχι μόνο την οικονομική ενίσχυση των εταιρειών,αλλά και τον συνδιασμό των πολιτικών,των τεχνολογιών και γνώσεων τα οποία οδηγούν σε βελτίωση των προιόντων τους και των υπηρεσιών που αυτές προσφέρουν.Πιστέυω πως η παρακείμενη συγχώνευση θα οδηγήσει σε περαιτέρω βελτίωση της υπηρεσίας.

5:19 μ.μ.  
Blogger Afroditi Bitzouni said...

Οι συγχώνευση θα βοηθήσει σίγουρα στις υπηρεσίες που προσφέρονται (π.χ. άμεση ανέρευση των προϊόντων που επιθυμεί ο χρήστης)..Όμως μήπως η Google θα οδηγηθεί (ή αλλιώς θα ενδιαφερθεί) περισσότερο προς την διαφήμιση προϊόντων που πωλούνται μέσω e-Bay και οιχρήστες π.χ. που ενδιαφέρονται για την ανεύρεση πληροφοριών θα βομβαρδίζονται από διαφημίσεις (όχι ότι αυτό δεν ισχύει σε κάποιο βαθμό και σήμερα);

8:16 μ.μ.  
Blogger Afroditi Bitzouni said...

Η συγχώνευση και....η ανορθογραφία μου :))))

11:10 μ.μ.  
Blogger Afroditi Bitzouni said...

Η συγχώνευση και....η ανορθογραφία μου :))))

11:10 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Mε την εν λόγω συγχώνευση οι υπηρεσίες που θα παρέχονται θα είναι σαφώς σε βελτιωμένη θέση συγκριτικά με το τι προσφέρουν ανταγωνιστικές εταιρίες.Δημιουργούνται νέες αυξημένες δυνατότητες σε επενδυτικά σχέδια αφού προκύπτει η δυνατότητα αξιοποίησης στο μέγιστο δυνατό βαθμό των κεφαλαίων των συγχωνευόμενων εταιρειών. Και γενικότερα πιστεύω μέσω της συνένωσης των δυνάμεων των συγχωνευομένων εταιρειών θα επιτευχθεί βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας και στους 2 τομείς με τους οποίους ασχολούνται έως τώρα (πληροφορίες-πωλήσεις). Θεωρώ ότι ξέρουν αρκετά καλά το "συμφέρον" τους όσον αφορά το τι θέλει ο πελάτης έτσι ώστε να μην παραμελήσουν καμία απο τις 2 (γενικές) υπηρεσίες που παρέχουν....ας μην ξεχνάμε οτι βασικός λόγως της συγχώνευσης είναι να ενώσουν και να αυξήσουν το απευθυνόμενο κοινό τους.

12:46 π.μ.  
Blogger Theodorakis Mihalis dpsd03014 said...

Αν υποθέσουμε ότι το c2c είναι μια υπηρεσία σε ανάπτυξη η οποία δεν έχει φτάσει ακόμα στην ακμή της, το γεγονός ότι η google και το e-bay "μπήκαν" νωρίς στο παιχνίδι μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι προτίμησαν να ρισκάρουν κάποια οικονομική απώλεια από το να αγοράσουν κάτι ,είδη ανεπτυγμένο ,πολύ ακριβά (βλ. youTube)...

1:08 π.μ.  
Blogger filitsa said...

Νομίζω ότι η μέχρι τώρα πορεία των 2 εταιριών έχει δείξει ότι ξέρουν τι κάνουν! Πράγματι όπως λέει και ο Μιχάλης είναι ένα ρίσκο, αλλά μπορεί να τους αποφέρει διπλή επιτυχία. Και να αυξήσουν το αγοραστικό κοινό τους , αλλά και να βρεθούν σε θέση μετά να πουλήσουν διάφορες υπηρεσίες, γιατί όσο πιο πολύ θα το χρησιμοποιούν , τόσο πιο μεγάλες βελτιώσεις θα γίνονται και καινοτομίες στο χώρο αυτό.
Αυτό πάντως που πιστεύω ότι αξίζει να δούμε σε μια τέτοια συνεργασία , είναι ο τρόπος που προσπαθούν να προσελκύσουν το κοινό τους , και αυτό είναι με άμεση επικοινωνία. Κοινώς θέλουν να δώσουν ένα προσωπικό χαρακτήρα,κάτι το οποίο σίγουρα δεν συναντάμε μέχρι στιγμής σε υπηρεσίες τέτοιες του εμπορίου.Τουλάχιστον έτσι είναι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ.

12:41 μ.μ.  
Blogger Basia said...

Παροχή καλύτερων προιόντων και υπηρεσιών...? Ναι. Παροχή υπηρεσιών προσωπικού χαρακτήρα ανάλογα τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του κάθε ενδιαφερόμενου...? Ναι. Καλά όλα αυτά, αλλά...μήπως γινόμαστε και εμείς συμμέτοχοι, άθελά μας ίσως, μιας ακόμα προσπάθειας παγκοσμιοποίησης των πάντων και επικράτησης μόνο των οικονομικά ισχυρών στο προσκήνιο οι οποίοι έχουν αναμφισβήτητα τη δυνατότητα να κινήσουν την αγορά σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις ανάλογα το συμφέρον τους? Το c2c παρέχει τη δυνατότητα ακόμα και σε μικρές, τοπικού έως τώρα χαρακτήρα, επιχειρήσεις να διαφημιστούν παγκοσμίως. Να αποκτήσουν ενδεχομένως τόσους πελάτες που ποτέ δεν φαντάζονταν ότι είχαν τη δυνατότητα να προσελκύσουν. Να καταφέρουν κάποιες απ'αυτές με σωστό στρατηγικό σχεδιασμό να επεκταθούν πέρα απ'το εθνικό επίπεδο. Να επικρατήσουν εν τέλει μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις σε αυτό το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον και οι μικρές-τοπικές και όσες δεν διαθέτουν μεγάλο budget να κλείσουν. Θα μου πεις, αυτό γίνεται και στις μέρες μας. Ναι, όμως τώτα το φαινόμενο εντείνεται ακόμα περισσότερο. Τέλος, μήπως προωθείται το σύγχρονο μοντέλο των επιχειρήσεων που θέλει να "φακελώνεται" ο πελάτης ανάλογα τις προτιμήσεις του? Βέβαια αυτό το "φακέλωμα" οδηγεί στην παροχή προσωπικών υπηρεσιών στον πελάτη αλλά μπορεί να είναι και ένα ακόμα εργαλείο των εταιρειών για να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά, να γίνουν οικονομικά μεγαθήρια. Όλα είναι αμφιλεγόμενα σε αυτόν τον τομέα κατά τη γνώμη μου. Εξάλλου, "κάθε νόμισμα έχει 2 όψεις"!

10:30 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home